|
|
|
|---|---|
|
Min M ratt i min 325 e30 -90 börjar bli sleten. Vart kan man hitta en sådan? går den fortf köpa ny? Eventuellt vxl spaksknoppen letar jag med efter. bmw 325im -90 | |
SpineKracker |
Är ganska säker på att de fortfaranade finns hos BMW |
|
Ingen som vet vad man kan tänkas få ge för en ratt hos bmw? känns som det kostar en hel del iaf ratten. bmw 325im -90 |
|
|
Kring 2500:- exkl. centrum tror jag den kostar. Centrumet kostar kring 600:-, så 3000:- totalt. M-knoppen med de gamla M-technic ränderna finns tyvärr inte längre utan är ersatt med det nya utseendet ("///M" loggan), kostar mellan 500-1200:- beroende på utförande. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
Okey ratten var lite väl för mig denna månaden iaf får nog nöja mig med knoppen. Skiljer det mycket på knopparna då? Passar den nya rätt på min? sitter en ful jävla aluminum knopp i min nu. Man blir så trött på sånt=) När det sitter m-technic grejer i den så ska det ju få sitta=) bmw 325im -90 |
|
|
Det är bara själva emblemet som skiljer, spaken och fästen är detsamma. Priset varierar beroende på om det är belyst eller icke-belyst och om du ska ha integrerad damask eller inte. Vanligast var en icke-belyst knopp utan integrerad damask. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
okey men belyst knopp är ju ett måste om det finns då ju=) hehe ingen med bilder på det? lyser dom rött med då lr? Har en damask där nu ju så har nog inte integrerad då? bmw 325im -90 |
|
| Schiedmann har både rattar och knoppar Länk | |
|
ratten kostar 2900:- m-tech 2 växelspaksknoppen 1295:- och då är den belyst, bmw 325im -90 |
|
| hm vad dyrt till E30, till E34 går knoppen på 395 (lädersydd M-knopp), sedan går en belyst knopp på ca 800kr!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.