|
|
|
|---|---|
|
Är lite småsugen på och sälja/byta min m3e30 och skaffa en e36 3,2 i estorilblå.Hittar dock inte så många lågmilade när ja letar! finns de siffror på hur många de finns i sverige?? | |
|
Nej det finns inga siffror men Estoril är en rätt vanlig färg på M3 3,2. Mvh Stephan |
|
| Jag hade en sv-såld 98, kolla på min bild, tror det rör sig om max 15-20 sv-sålda estorilblåaa totalt. | |
|
Vad har du för miltal på din? inredning? |
|
|
Vet inte hur många det finns i Sverige. Men jag sålde min M3 E30 och köpte M3 -93. Känndes som man fick bra mkt mer bil för pengarna. mvh/Jens |
|
|
Min såldes min med ca 7500 mil på mätaren och i NYSKICK köpte den på Bmw i Skövde med endast en ägare innan. Däremot så strulade SMG lådan hela tiden det var därför jag bytte bort den !!! Jag hade svart moccainrdening !!! |
|
| Har för mig att det sålts 334st till Europa, till sverige vet jag inte, har en själv med mockainredning. | |
|
Ok tror jag ska undvika smg låda och köra vanlig.Vill inte ha skinn utan alcantra/mocka om jag ska köpa/byta till mig en.Vad är de man ska vara uppmärksam på? har läst lite om vanos är ju inte insatt då min lille m3 har en 4cyl. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.