|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag var inne här för att tag sen och fråga lite angående styling och fick lite tips och hjälp. Lovade att lägga upp bilder på bmw:n när den va klar så... här är den: Fram: www.vargon.net/sp02/BMW_FRAM.jpg Bak: www.vargon.net/sp02/BMW_BAK.jpg | |
|
Snygg front, synd att den har ett dåligt rykte... Den frontspoilern sägs ju ha fel på aerodynamiken. Tänkte köpa en via Realcar men den hade försvunnit ur deras sortiment precis innan jag han köpa... hmmm. Såg på några utlänska hemsidor att den bara rekomenderas till modeller som inte når 220 km/h... _____Vraum!_____ |
|
|
Den blev väldigt snygg. Tror du at vi kan använda dina bilder som reklam för OneBlock lysena? Mvh www.stylabilen.se |
|
| Det går bra Razvan Terme, Beställde ju dom från stylabilen.se :) | |
| Stort tack :) | |
| vad är det för front?? ser bra ut ju.. har du mer bilder?? | |
|
Vad är det för lyktor på? Svarta oneblock med angel eyes från stylabilen? /Oscar |
|
|
Rasco: Ja, det stämmer. |
|
| Om jag inte är helt ute och simmar är det ngn typ av E46 m front.. jag hade egentligen beställt en annan front men den hade slutats tillverkas så jag fick denna istället.. det var tur för det verkar inte vara så många som har den här fronten :P | |
|
bmw_jerry: Joda, jag tog massa bra bilder igår, till in fasa upptäckte jag att fronten hängde snett :S såg förj*vligt ut :) var dock uppe i morse och fixade till det. Så om det är fint väder under veckan här ska jag ut och plåta fler bilder. Lägger upp dom så fort som möjligt. Tjo! |
|
| bmw_jerry: Här är ett par till. Länk | |
| snyggt.. skulle själv vilja ha samma om ja köper e36 | |
|
Det är en Dietrich RS-front... M3-fronten har några firmor slutat sälja... läs mitt tidigare inlägg. _____Vraum!_____ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.