|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Letar efter glasfiberbagage till E30.. nån som vet nån som säljer eller tillverkar? MVH///Ekman | |
|
rp glasfiber i kalix har min baklucka just nu där för avgjutning Länk |
|
|
www.stylexperten.se Har färdiga skuffluckor+mycket annat matnyttigt till e30!!! |
|
|
du dom var rejält dyra på den sidan speciellt på glasfiber. lite bättre priser vad gäller styling Länk Länk |
|
|
Har inte länken framme nu men om jag minns rätt så heter firman jag tänker på Adolfsons Motorsport... kolla med dem! _____Vraum!_____ |
|
| helgonet.. vad kommer pris ligga på? | |
|
helgonet: Vad trevligt! Jag ringde RP för 3 veckor sedan och han sade att en kille skulle lämmna in skuff och huv. Så det tackar jag för, han gjuter åt mig i samma veva, jag ska upp med ett par framskärmar också, orginal för avgjutning. Sedan instrumentpanelen. Snatto: Adolfsons Motorsport gjorde då bort sig med mig. Jag ringde och pratade med han samt mailade. Han skulle höra av sig, gått 2 veckor nu. Ekman: Huv ~ 1500kr , Skuff ~ 1200kr , Framskärmar ~ 1500kr / st. Jag har inte fått något exakt pris av honom. Men han är skön, fick som svar. "De vet ja int nu, men ja ä ingen ockrare!" :) |
|
|
jtp:den lucka jag lämnade in har jag "slätat till "bak så inte märket går att sätta dit, om du förstår vad jag menar perfekt att du skickar skärmarna Länk |
|
|
Jo han nämde det! Perfekt, slipper jag göra det själv tänkte jag då :) - Jo gräver som satan efter ett par fina skärmar, lär vara löst i vecko slutet. Har du lämmnat huven? |
|
|
huven ska jag lämna nästa vecka på onsdag tar den från kombin då den är nylackerad och fräsch så man får bättre finish Länk |
|
|
blir roligt att köra omkring sen med svartens huv tills jag får tebaks originalet Länk |
|
| Det låter super! | |
|
Adolfsson motorsport har gjort min huv och baklucka och det blev duktigt bra. Min är iofs en tävlingsbil men det funkar säkert för en glassåkarbil också ;O) JohnC |
|
|
Länk bmw: no turbo shit just real power.fast de e ju kul me turbo:D |
|
|
det är redan länkat till den sidan ovanför fast med text tycker bara att dom är alldeles för dyra dessutom har dom förstört den genom att ha hål i den |
|
| helgonet: Har du lämmnat huven ännu? Börjar bli sugen på delar jag. =) | |
|
tyvärr inte utan det blir nästa vecka den kommer in fick inte in den i bilen så jag måste lösa transporten med en kompis (större bil) |
|
| OKej, men det är ju lungt. | |
|
nu är bakluckan färdig gjuten som form i rp glasfiber i kalix |
|
|
jtp: skulle du göra instrumenteringen också i glasfiber? varför om man får fråga eftersom original väger så lite huven lämnas in på torsdag nästa vecka då jag ska hämta bakluckan |
|
|
nu är huven färdiggjuten till e30:in så den finns till salu där i Kalix Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.