|
|
|
|---|---|
|
Hej, är intresserad av en 525i touring 2003 importerad (fullutrustad), undrar nu ett realistiskt pris på bilen. Bilen är välvårdad, 10000mil. Har lite bråttom, måste bestämma mig snart. /Peterg | |
|
"Fullutrustad" är den med största sannolikhet inte - antalet bilar som är det är lätträknat. Med den knapphändiga info du gett säger jag 150 000. |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
mellan 100-200 lök någonstans. fullutrustad är för mig navi, m-paket, hifi DSP, massagestolar, lucka, rollos, 18", drag, trådlös telefon, xenon, bensinvärmare osv. för en toppfin krockfri ärlig 10000-milare i en populär färg med full bok, godkänd LKM-avläsning och garantireparationerna i ordning så är den värd 180-200'. är den bilhandlar-fullutrustad med elhissar och klimator samt 4 ägare, tveksam historik, ful färg (vit, röd, oxfordgrön, ljusblå, lila osv) osv så är den värd en hundring. 10000 mil är inte mycket på en 4 år gammal bil, det finns gott om -03:or som har gått både 30 och 40' mil. mvh Johan |
|
Håller med Johan i det han säger. Det krävs mycket för att en BMW ska bli fullutrustad. Skriv gärna ut vad bilen har för utr och hur dokumentationen ser ut. När är den importerad? Finns Europlus garanti kvar om den e köpt hos BMW? Sen kan jag inte hålla med om att oxfordgrön och imolaröd skulle vara en ful färg på en M-paketad bil =) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
Om jag utgår att bilen har skinn, aut,ecc, MFL, CD + lite till skulle jag tro att 170-180' är ett rimligt pris. Vad gäller oxfordgrön tycker jag personligen att färgen är svinläcker, medan galiciärgrön, solid röd eller vit är mindre eftertraktade och självklart bör det avspeglas på priset. Mvh Marin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.