|
|
|
|---|---|
|
Hej !!! Vet ni om var kan man köpa en bult M12x1.5 Längd-25-30 mm..Åkte/ringde nästan överallt...Finns inte :( Undrar om kanske nån vet ? Tack på förhand !!! Veni Vini Vici | |
|
Vad ska den vara till? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
I afferer som säljer diverse verktug i samband med kärande bearbetning av metler av gäjn och annat . Mvh |
|
| Det finns ett ställe på Lindhagensgatan som har allt, om dom inte har det finns det inte. Kommer dock ej på vad affären heter. | |
| Länk | |
|
Till Erik: Jag höll på att byta bärarmen,när en av dem 3 bultarna,som sitter i stötdämparfoten gick av :( Vi bårrade ut den och nu sitter en vanlig hjulbult där istället,men den är koniskt och passar inte riktigt där.. Tack för eran tips oc länken !!!!!!!!!! Om jag hittar den,så köper jag och byter alla 3.. Trevlg helg på alla BestMenWheels ägare ;) Veni Vini Vici |
|
| Annars kan man ju gå in på BMW å beställa hem nya skruvar;) | |
|
Förstår inte heller varför man väljer den krångliga vägen?03 HEX BOLT M12X1,5X90 4 33321136406 $1.12 där har du bulten för under 10an. Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
|
Till marcusix & trucker: Dem sa att det kommer och ta några dar,tills dem får hem den,men det var lite akut för mig..Då vände jag mig till forumet. För mig det var konstigt,att hela BMW har inte en j-a bult M12x1.5. Veni Vini Vici |
|
|
M12x1.5 är ju så standard det bara kan bli! Borde finnas i närmsta möjliga järnhandel! Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Det hade dom tillochmed på autoexperten när jag köpte grejor till att montera ett drag på en annan bil. Frågade mest omifallatt, så jag skulle slippa åka till järnhandeln.. se på f*n om det inte plockades fram M12*1,5 25mm.. -- Markus |
|
|
M12x1,5 är ju fingängat, 1,75 är standard på M12. _______ //Niklas |
|
|
Se till at få rätt klass på materialet, jag misstänker att det är 10.9-kvalitet i denna skruven. BMW brukar ha sakerna hemma vardagen efter man beställer. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej !!! Jag köpte den..äntligen !!! På Lindhagensgatan..Det var enda ställen i Sthlm. Bmw,sa att dem kan få den hem bara om 2 dar... Takc till er alla för eran råd o tips !!! Till Erik W: Den kommer o hålla bättre än dem andra 2 rostiga bultarna,hoppas jag..Dem i affaren,sa att den är tillverkat från hårdare stål(svart stål) än andra. Veni Vini Vici |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.