|
|
|
|---|---|
| Är det någon som har koll på hur många imola röda M5 E39 det finns registrerade i Sverige? | |
|
Jag har en. Länk Så såg jag en på blocket för två veckor sedan såg exakt ut som min nästan. |
|
|
Den på Blocket finns här i Gävle....en -00:a Flåklypa |
|
|
Som jag känner till. SUE . . . SDE . . . WDO . . . RUD . . . |
|
| Flåklypa! vet du hur den i gävle är i skicket? ser fin ut på bilderna, har du tittat närmare på den? mvh | |
| Har också en Imolaröd! Som snart är till salu kommer ut på blocket i slutet på veckan. | |
|
Har för mig att den röda i Gävle har blivit såld men är inte säker. Mvh Fredde |
|
|
Vi har ej fått svar på hur många imolaröda M5 E39 det finns i sverige så vi kan ta reda på hur många vi känner till. Skriv gärna bara bokstäverna på reg. numret på de ni känner till. |
|
| TNH | |
| Som Ni säkert förstått så är jag ägare till en Imola röd 03. Bilen blev för övrigt plåtad idag av tidningen Auto Motor Sport | |
|
XOC |
|
|
Jag känner inte till skicket på den röda och det stämmer att den blivit såld. Dock till en annan kille här i Gävle. Flåklypa |
|
|
SUE . . . SDE . . . WDO . . . RUD . . . TNH . . . XOC . . . +SMZ . . . det är den som blev såld i gävle till en annan kille i gävle 7st hittills jakten fortsätter.... |
|
| Brukar ibland stöta på en imolaröd M5 mellan på motorvägen mellan vellinge-malmö ibland. Regumret börjar på S har jag för mig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.