|
|
|
|---|---|
|
Måste ventilera mig! Asså jag blir förbannad! Jag köpte nya ventilhattar med bmw logan i. Efter några veckor så har någon varit där under natten och skruvat av 2 stycken! Några dagar senare är de andra 2 borta! Lagom störande. Köpte nya för 2 dagar sen. Javisst stället bilen hos brorsan i 4 timmar, kommer ut.. alla borta.!! Det är väl inte världens dyrast grej att ersätta men det gör mig förbannat sugen att sitta och vänta till ungarna kommer och ta dom ett tag i nacken. Blir bara så trött på folk.. :( | |
Gemini__ |
Det är massvis av människor som råkar ut för detta. Läser det hela tiden på olika forum, har själv blivit av med några uppsättningar. Vissa nämner att ventilhattar är hårdvaluta i pluggen =) De byter hej vilt med varandra. Har hört det från olika håll. Passar förmodligen bra till mopparna också. Mvh: Thomas |
|
Jo det har jag också tänkt på, satans moppepojkar. Ska nog skruva fast mina med skifnyckel så sitter som som smör sen. kan dom försöka få loss dom med handkraft.. Men dom har väl med sig verktyg, de råttorna :D |
|
|
Länk Ett ständigt gissel... Mvh Janne. |
|
|
Råkade ut för samma sak häromveckan....småungar på lunchrast. Som tur var såg jag dem så jag kunde gå ut o snacka lite med dem. Sen dess har de suttit kvar :) Bilen: Länk |
|
| Ägaren innan mig limmade fast ventilhattarna. Det var ju riktigt kul att tabort när det visade sig att det var pyspunka på bakhjulet. Jag sabbade hela ventilskaftet på det hjulet. Ett jäkla jissel bara för dessa moppepojka. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.