|
|
|
|---|---|
|
hej till alla!!vill veta hur mycket är värd en bmw m5 03a e39 lemansblå import 2006.02 12000mil absolut full utrustad som bluetooth röststyrning av navi tel. skinn dubbla rutor storsta dsp ljudpaket tv-navi 16,9 och mmmm mer!!! inkl.19tums m5 fälgar bilen är i ny skick! in och ut.!! tacksam för svar! | |
|
Jag skulle nog inte sälja den för under 300,000kr Om den verkligen har allt som tacklucka, Konst mocka tak (alkantra), Skinklädd instrumentbräda osv... min m5a Som jag köpte i början av sommaren är nog ganska lik, Lemansblå och det mesta i utrustning. En 02a som gått 7000mil, svensksåld, en ägare innan mig. Jag gav 290000kr Snabb affär.. |
|
Buspelle |
250´ är rimligt för en import med 12 000 mil. |
|
250´ är lite för billigt tycket jag Länk |
|
|
Håller med Bianca, Hade jag sett en 03 för 250 så hadde jag blivit misstänksam. |
|
Buspelle |
...inte om bilen har gått 12 000 mil och är en import. En svensksåld 03a med 7-8 000 mil på mätaren borde landa kring 280-300 beroende på skick och utrustning. |
| till buspelle jag ser at du kan igent om m5a kolla på hela internet den biligaste 02a är 279 import med 13500mil 03a svårt at hitta biligaste i tyskland med 11000mil 32000euro 300.000kr fundera först inan du skriver!! | |
wowwe |
Begärt pris är en sak men vad det faktiska priset i slutet blir är en annan sak. Jag tror nog att Buspelle vet vad han pratar om. |
| min m5a va i ny skick och absolut full utrustad individuel 03a me 19fälgar jag tycker at den är värd minst 280000kr | |
|
Tror du kan få mer för den, stå på dig och ha inte brottom att sälga. |
|
| Staffan - Nu handlar det ju iofs inte om försäljning utan om inlösen hos försäkringsbolag... :) | |
| YES!! de handlar om inlösen hos folksam dom ha erbjudit mig bara 220.000kr SKAM BUD TYCKER JAG EL??? | |
|
Jag tycker också att 250' är för lågt. 280' låter mer rimligt då 03:orna fortfarande ligger relativt högt. Det är bara att göra en snabbtitt på mobile.de. ___ //Ulf |
|
Buspelle |
250 ligger ju mellan 220 och 280 , så det är väl rätt då. Finns ju ingen absolut sanning när det gäller bilpriser, men att bara titta på vad folk begär för bilar är garanterat missvisande. Kan hålla med om att 220 låter väldigt lågt, men å andra sidan tror jag det är svårt att sälja en importerad 03a med 12000 mil för 280-300`i Sverige i dagläget. Däremot tror jag den blir såld för 250´ under förustsättning att skicket är gott. |
Buspelle |
Och med en garanterad historik ska tilläggas. Att komma med en imorterad M5a utan att ha koll på historiken blir dyrt. |
|
OK. Förstår. Ja då har man inte så mycke att sägga till om. Dom bjuder alltid dåligt. |
|
| buspelle hitta en 03a för 250000kr i sverige!!!! full utrustad individuell med 19tums top skick!! och maila länken till mig jag ska gratulera dig!!! biligaste i tyskland o3a 9000mil 32000euro. | |
| och jag skuler aldrig sälja min m5a för 250.000kr | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.