|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Håller på att skrota en -e23 -85. Någon som kan tänkas vilja ha något? Det är en 745i utan låda, bakaxel och motor. Det finns några delar kvar på den fråga så svarar jag vad som finns. | |
|
Har bilen skinninredning? bakre kofångaren är också intresant om den är felfri då jag lyckades skaffa en (om än pytteliten) buckla i min kofångare på min 745a då en mitsubishi colt råkade komma ivägen när klantskallen jag skulle backa Bör dock tilläggas att bucklorna på mitsubishin var allt annat än små där rök min bonus =/ |
|
|
Japp, det är skin, men den är redan paxad av mig och på renovering. :) Kofångaren verkar vara poppis, den har också varit under luppen av andra. Jag ska tvätta av kofångaren lite och se vem som vill ha den när de har sett kvaliteten |
|
|
Jag är ute efter lås(4st) med nycklar,handskfacket är inte nödvändigt.Enbart låscylindrar eller komplett med handtag.Tomas i Karlstad nct |
|
|
sorry, det är också försent, det har donerats till min stackars bil. Ingen AC, eller instrumentpanel. Det finns en färddator med enhet som jag inte har användning för ifall någon vill prova. |
|
|
Jag har skrotat två E23:or har mycket skit som ska väck raggeball@swipnet.se |
|
|
Hej slusken vill forfarande ha låsen, (se ovan.Finns dom kvar? nct |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.