|
|
|
|---|---|
| Va och kollade på en 850-91 som jag ev tänker köpa, jag har fått för mig att det skall vara fjärrstyrt c-lås på en sån men vid visningstillfället fanns det bara vanliga nycklar! Det sitter en liten röd pinal i mittkonsollen som jag trodde va någon form av mottagaröga eller liknande. Någon som har koll på detta? | |
| Tjena ! jag har en 92- och jag har bara vanligt C lås . | |
| Okej! Tackar tackar! Då är det nog så, jag köper ju bilen i alla fall men jag var lite fundersam om just det där och nuvarande ägaren hade inte en blekaste aning! | |
|
Halloj! Jag har en 92- och inte heller något fjärrstyrt originallås. Däremot har jag ett eftermonterat larm med fjärr till centrallåset. |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Jag har fjärr styrt med ir överföring och med extra knapp på nyckeln för larmet. En svart klump a 200 gram som tynger i byxfickan, detta var extra på min orginalmonterat. Mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
lillen-66: Har bilen den lilla röda så har den originalmonterat larm. Detta fanns också i en mängd olika utföranden. Oftast har denna nyckel kommit bort och tidigare ägare har varit för snåla för att köpa nya, de är duktigt dyra.... Kolla på skroten, hittar du en så gå till BMW och köp ett nyckelämne och vips så har du ett fjärrstyrt larm för några futtiga hundralappar. Men ett modernt larm rekommenderas då original inte är så tillförlitligt mot tjyvarna... |
|
|
Gör ett rejält test pa bilen, gärna hos en BMWverkstad sa sparar du mangen krona om ngt skulel vara fel. Mvh Asken |
|
|
Fjärrstyrt clas kom först 92. Asken |
|
|
Asken: Har inte alla bilar som är utrustade med den lilla röda indikatorlampan fjärrstyrning? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.