|
|
|
|---|---|
|
Hej, Er der nogen som har erfaring med styling fra nedenstående firma: Länk Til information, så kan man gejle sin 1serie op med produkter fra Rieger, schiedmann og Kerscher... Hvis der er nogen andre af jer som har erfaringer med dette, ville jeg påskønne jeres svar. Jeg tænker selv på at købe en 120d som jeg prøvelørte i stockholm for et stykke tid siden og det var en fantastisk bil, med ild i røven, føltes som en større go kart, bare med dårligere udsyn! Mvh | |
BadaBing |
Jag tror att det var en hel del folk som använde denna firman tidigare i forumet för 3-serie, om det inte finns ens till i Danmark som påminner om denna.. Har du sett nypriskampanjen på BMW i Stockholm på 120d med M-paket..? |
|
Hej, jo, jeg har faktisk set kapagnen, en ret god pris... men på en eller anden måde er det bare ikke helt gennemført, m-pakken er lidt en "mellow" sportsudrustning, den skiller ikke rigtig vandene, som jeg mener en fed front og bagdel fra keichner kunne gøre.. bare min mening. Skal det være sporty, så lad det være sporty! Men klart det betaler sig ikke rigtig at købe en ny bil med m-pakke, derimod kunne det være mere lønsomt at købe en 1serie som ikke har m-pakke og som er begagnat, for derefter at style den. Det er nok dette jeg går lidt i tanker omkring... |
|
BadaBing |
OK, dilemmat kan vara att hitta en begagnad 120d som är rimligt pris på jämfört med vad du betalar för en ny med denna utrustningen.. Eftersom bilen förmodligen var dyrare då 1a ägaren köpte den |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.