|
|
|
|---|---|
|
ja som sägs i rubriken har varit på verkstad med den men på diagnosen står det "okänt fel" nån som vet vad det kan vara? fukt eller smuts på kontaketrna under stolarna ? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Vem har läst av "okänt fel" och med vad?? ///MVH Hasso Länk |
| Lustigt, ingen seriös verkstad kommer ngt sådant utlåtande.En airbaglampa som lyser brukar ofta vara ganska enkelt att hitta felet på, ett vanligt fel är kabeln till bältessträckaren på förar -passagerarsida.Motsåndet är för högt pga av glapp, man monterar en ny bättre kabel och lampan släcks. | |
| har samma fel, på min är det en trasig givare i passagerarsätet. Kostar 1000kr för en ny givare. | |
|
Hej! Har liknande fel på min, den är inlämnad idag för byte av sensormatta i passagerarsätet. Verkar vara ett vanligt fel, fick nänligen byta samma del på min förra E-46. Anders |
|
|
Hej Anders, Tänkte bara höra vad du fick betala på verkstaden för att byta sensormattan i passagerarstolen. Jag funderar på att köpa en bil som har samma fel, så det vore bara att veta vad det kostar. / Henrik |
|
|
Henkan 2001: Jag fick det på nybilsgaranti, så jag vet inte vad det kostar... Anders |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Räkna med 3500-4000 kr. Något billigare lösning finns. Länk ///MVH Hasso Länk |
| Henkan, här i Uppsala tar dom 2500:- om du har sportstolar, fick den prisuppgiften idag. | |
|
Hej, Frågade BMW i Lund idag och fick en uppgift på cirka 4000 kr. / Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.