|
|
|
|---|---|
|
Hej! Funderar på att sätta dessa på min 325a. Länk Hur mycket tycker ni man ska bjuda för dem? Vad är värdet på marknaden för dessa typer av "top of the line" grejer :-) Tror ni för övrigt att de skulle passa bra på min bil? (se svarta 325an i min profil) MVH Jensa | |
| Det verkar vara en firma så det blir nog svårt att bjuda något där. Länk | |
|
Jo iof. Men jag tror definitivt de vill bli av med dem innan vintern. Sen tror jag inte det är firmans utan jag har genom mejl kontakt fått intrycket av att de säljes för kunds räkning. Men vad tror ni om priset? När gör jag en bra affär? vad ska jag bjuda? |
|
|
Jag antar att du inte vill betala det dom begär och att du har tänkt ut ett pris som du själv tycker är rimligt. Varför fråga här? Skriv till dom eller ring och hör om dom accepterar ditt bud. |
|
|
A-Persson: Jadu, 22800 verkar de ju inte vara värda eftersom de fortfarande inte är sållda. Jag kan mycket väl betala det dom begär i annonsen men är av den uppfattningen att jag aldrig gör affär om inte priset är fördelaktigt. Har efter ett antal affärer märkt att pengarna räcker längre då ;-) Tyvärr har jag inte kunskapen om vad dessa fälgar betingar för värde samt hur de värderas som begagnade. Därför frågar jag forumets medlemmar om synpunkter om prissättningen eftersom jag tror de besitter den kunskapen bättre än både du och jag. Så frågan är fortfarande (till er som vet något om fälgmodellen (8.5" breda samt ET42)) vad är dessa fälgar värda egentligen? MVH //jens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.