|
|
|
|---|---|
|
Hej Alla, Trodde aldrig att jag skulle skriva något i 7-serie- forumet men nu är det så att jag ska försöka pussla ihop en ny bil till jobbet. Vill ha en bil med mycket komfort för baksätet. Vad skulle ni ha valt ekonomi / kontra komfort? Ska man maxutrusta en 730 eller snåla lite på utrustningen och köpa en 740 istället? En Lange är kanske att föredra? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". | |
|
Kommer bilen rulla många mil per år så är det förstås en 730Ld som gäller, annars räcker 730Li gott och väl. Givetvis ska det vara en Lang, med komfortstolar i baksätet - det är de viktigaste detaljerna att tänka på. I övrigt så är de ganska väl standardutrustade. Tv-skärmar i baksätet från BMW individual är trevligt, men kostar 50 000:- extra. Satsa på ett mjukare/dyrare läder än standard, kan också vara en idé. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Hur gick det, blev det någon E65/E66? :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Det vet jag inte ännu tyvärr. Vi har fått pengar nu i alla fall efter att ha räknat på det förra året (statlig byrokrati... :) så jag hoppas att det inte ska ta all för lång tid innan vi bestämmer oss. Den som ska köra bilen är omåttligt förälskad i Volvo(!?) men det är ju inte han som betalar... Och först måste jag ju låna några bilar för provkörning! =) Jag återkommer så snart jag vet mer. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.