|
|
|
|---|---|
|
Någon med tips om felet? Intensivrengöringen vill inte längre. Har bytt pump men det vill sig ändå inte. Hoppas ngn har ett tips. *BAWORAK* | |
|
Har du spänning till pumpen? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Attans bra fråga... Hur kolla det enklast? *BAWORAK* |
|
|
Med en multimeter och en medhjälpare som trycker på spaken när du mäter. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ok, tack. Får prova. Om det nu inte skulle komma ngn spänning, vad kan då möjligen vara felet? Kan det sitta i spaken??? *BAWORAK* |
|
|
Spaken, kablarna, någon av modulerna som styr detta... Vad du (eller kanske en medhjälpare) kan göra är att försöka lyssna om det klickar till någonstans, när du trycker på knappen. Klickandet bör komma någonstans under baksätet eller under huven. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Igår prövade jag igen och döm om min förvåning när det helt plötsligt gick...tre ggr lyckades jag få igång den. Men inte varje gång jag trycker... tack för tipsen so far, får försöka "klicka mig fram". *BAWORAK* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.