|
|
|
|---|---|
| Vilken bil skull ni rekommendera till en man i 20 års åldern som ska köpa bmw och vill ha en relativt sportig bil? Pris får inte överskrida 300k och den ska helst itne kosta skjortan att äga, några förslag? :P | |
|
Beg M3 eller M5 kostar en del men 330 eller 540 kanske? Länk Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Är du i 20-årsåldern kostar tyvärr alla motorstarka BMW en förmögenhet att äga. Tänk 30-40 kkr om året bara i försäkring. Wilhelm Svenselius |
|
| Då kaknse en 130i hade varit något? :P | |
|
Lägg till 90.000 så får du en sån. Länk Eller 139 så får du denna Länk Eller så lägg till bara 40.0000 och få den lite äldre versionen. Länk |
|
|
Jag som var helt säker på att det var Ford som byggde Mustanger. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| No shit! | |
|
Märker att du inte hajade ironin i det hela, frågan var vilken BMW han skulle köpa därav att Mustanger inte alls har med saken att göra. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| Ang försäkring för unga. Kolla upp idag en E36 M3 av 97års modell på en bekant som är 87a Folksam vill ha 125 000kr/hel år - Rimligt va??? Bilen i fråga kostade något mindre. | |
|
Måste bara säga att SVT mustangen med sportsystemet låter så otroligt nice! Är nog det tuffade motorljud jag hört! En V8 som varvar o skriker som den är svår att hitta. |
|
| satsa på en fin z4:a 3.0 eller 2.5... dem kostar ju en hel del vid inköp men blir nog billigare att äga än en m3 eller m5... annars hade jag nog satsat på en 330ci | |
|
120d. Kostar en bit under 300k, är fakstiskt riktigt 'sportig' att köra och har rimliga ägarkostnader även för en 20-åring. /// Gunnar E. |
|
| Billig i drift och snygg??? Länk eller kanske taklöst??? Länk eller Coupé??? Länk I vilket fall så gör du dig själv en tjänst att handla för runt 200 lappen istället för trehundra strecket då du förlorar betydligt mindre i värde minskning. Titta efter 2.2 liters sexan 170hk som är relativt billig att äga och lättsåld i andra hand. Lycka till... | |
|
En 330 E46 ligger rätt bra till prismässigt nuförtiden. M-modellerna faller ju bort pga den försäkringspremie du lär få som 20-åring. Keep Your Distance! |
|
| Tack för svaren, ska begrunda nu :P | |
| Vilket underbart problem! Önskar att jag hade haft sådana bekymmer när jag var 20... ;) | |
|
Grodan Fattar inte nån som skulle lägga 340" på förra ganerationens Mustang även om det är en "Cobra" men men........ Skanegripen Jag skulle leta efter en skapligt lågmilad och välutrustad 330 coupé med m-pky för runt 200-250" kr. Hämta hem en fr tyskland om du har möjlighet till det. Klart att den är dyrare att äga än en 320 (170) som några rek men väl värd merkostnaden tycker i alla fall jag. Med lite vilja är ju en 330 i alla fall lite M3 light.........= ) Med en 320 riskerar du ju att få smisk vid rödljusen från vilken V70 som helst och det vill man ju inte......... |
|
|
Ps: Ursäkta att jag stavar som en kratta idag men det beror nog på lååånga dagar och att det snart är helg.....ha ha |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.