|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Det mest överraskande jag varit med om skedde för någon månad sedan. Vi var hos min syrra och hälsade på (hon har skaffat ny kille och bosatt sig på landet) då vi skulle kolla några grejer i en lada. Till min stora förvåning, när jag lyfte på ett skynke uppenbarade sig en Mercedes roadster 190 -56 i absolut mint kondition. Naturligtvis frågade jag om den var till salu men det var den tyvärr inte. //Stefan |
|
|
Här är några bilder på Cobrorna som nämndes tidigare. Mycket trevlig upplevelse, både för öga och öra...) Länk FP |
|
|
folke: Det är min gamla 335a du har i länken. Väntar med spänning på Cobra-bilderna. //Stefan |
|
|
Fasiken, visste inte att din 335 kom ut redan innan 2001...) FP |
|
| M5 G-power i hamburg, det var sjukt alltså, finns inte en enda i sverige. Det är bmw:s snabbaste bil vad jag vet.. | |
|
Sim. En bra gissning! :) //amullo |
|
|
För många år sedan satt jag och hukade på min Honda MT5 när det helt plötsligt glider förbi en vit lamborghini countach! Hade ju en sån på väggen i garaget =) Eftersom detta hände i byns centrum så gick det inte speciellt fort. Jag fick nöjet att ligga bakom och lyssna och lukta på bilen. Efter ett tag så börjar killen sakta in och stannar sedan helt. Dörren flyger upp killen lutar sig ut och säger: du borde nog sätta på lyset på din moppe, det är ganska mörkt ute. Ett härligt minne. Detta hände när jag skulle tvätta bilen dan före dopparedan förra året (2008). I kön framför mig står en herre och köper biltvätt. När tjejen i kassan frågar efter märke och färg svarar herren: bentley...svart. Jag reagerar direkt och tänkte: jaja kul kul skämta och så.... När jag sedan är klar i kön och kör ut till tvätten så ser jag en extremt skitig svart bentley continental gt. //Rob |
|
|
McLaren F1 // Jim Profit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.