|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Svårt val... Ovanligast: En kompressormatad hitler-merca, 500K? Italienskt: Lamborghini Murcielago Klassiskt: Mercedes 300SL Porsche: Carrera GT som får tjuvstopp vid ett rödljus och sedan drar för fulla spjäll. Ljuv musik... Fränast: Att köra 3.0CSL Batmobile från Göteborg till Halmstad, aldrig någonsin fått så mycket blickar någonsin likaså har jag aldrig njutit av en biltur så mycket... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
| Polismålad SAAB V4, tror det var runt Hedemora. | |
|
lamborgini diablo... i halmstad... |
|
|
En reggad Radical SR3 (tvåsitsig), dock ej svenska plåtar tror den var engelskreggad. Racerbilen: Länk |
|
|
Pelle Persson: var såg du den här Dauer-racern!? När jag var liten så såg jag en Ferrari Modial T(tror jag den heter) Cab i färgen vit! Det kallar jag ovanlig bil... såg den "nere i byn", troligtvis turister... _____Vraum!_____ |
|
|
Många coola bilar har man sett lambos o ja f***n vet allt Porsche limosiner i USA istort sett alla dom bilarna ni räknade upp här. Men det mest coola o exlusiva ja set är nog en Pagani Zonda utanför Köpenhamn. Mäktig som bara den...o dom kostar ju inte gratis direkt. Jögga. |
|
|
Ferrari Enzo i småland på väg till Kalmar // M.v.h. Daniel |
|
|
Tungviktare: Volvo FH 16 med en Volvo dumper på trailern Dvs: Länk men helt gul + Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Spajjjs:Förmodlingen så såg du entrepenören som härjar här i glasriket, han har en sådan! Jag kan tillägga att samma Enzo såg jag på Emmaboda strippen i somras gött ljud :-) Mpower |
|
|
betan: jepps antar oxå att den var den jag såg då det var i närheten av glasbruken där. Fin iaf =) En DB9 har jag oxå sett i rörsele fast i England. Drog om oss sen stod den på macken =) // M.v.h. Daniel |
|
| Fräckaste bilen jag sett i trafiken måste nog vara den svenskbyggda Batman-bilen. Satt i bilen utanför jobbet på kungsholmen när den kom brummandes förbi. Det blev ett mindre kaos i korsningen eftersom alla ville kolla på bilen. =) | |
| snatto; nere i sitt hemland dvs Tyskland | |
Hawar |
Pagani Zonda när jag var i Monaco och såg F1 :) |
|
Har sett några trevliga saker rulla omkring här i sverige, svårt att utse den riktiga toppen av dessa: McLaren F1 (2st), Ferrari F40 (2st), Bugatti EB 110, Porsche 911 GT1, Mercedes CLK-GTR (uppvisningskörde på Mantorp en gång så den räknas kanske inte). Finns en Diablo här i trakten men coolast Lambon jag sett är nog en Miura. |
|
|
Såg en Koenigsegg CCX på Birger Jarlsgatan förra veckan med en nybliven ägare bakom ratten. “Anything can happen in life, especially nothing.” |
|
|
Hamnade brevid en lilametallic Diablo i en bilkö strax utanför LA hösten 2002. Det var jubileumsutgåvan (30´th ? )som jag tyvärr glömt namnet på men den var FET !!!! Mvh Jimmy |
|
|
Var i Miami förra veckan och förutom ett gäng fina bilar som: M6:or Lamborghinis Ferraris så var väl.. Carrera GT och Mercedes SLR höjdpunkterna.. :) Min Cabrio Länk |
|
| Grelle - Lambon visade sig här i härnösand oxå på mc donalds =P tyvär har jag bara hört å inte sett=/ men i sthlm på bentely butiken stod det 2 gallardos på rad..d va läckert! | |
| Aston Martin Lagonda...allt annat bleknade i jämförelse :) | |
|
Polarens Ascona A men M5 motor, Scania Turbo och diverse andra modifieringar. 500+ Hk. 11,02 på 402m. Med baksäte,iredninge och orginal bakelitratt. :) //Daniel BMW 525TdsT - Once a "Beemer" always a "Beemer" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.