|
|
|
|---|---|
|
Tjena. En liten fråga från en nybliven BMW-ägare... jag funderar på att byta avgassystem på min 3.2L 321hk, mest för ljudets skull, kan man få någon effektökning med ett fullflödessystem på en M-motor, borde inte orginal vara optimerat för den motorn? Det var allt från den här gången =) Ha det bra gott folk. | |
E30Mpower |
På min blev det ganska så stor skilnad! Orginal är ju gjort för orginal effekten, så ska du trimma mer så kommer det att märkas mer. Kolla på Länk |
|
Tjena Allan Är oxå på jakt efter ett sportigare ljud i min Z3 M tror de blir någon rostfri historia men vet ej vilket som ger bäst ljud för pengarna!! så hittar du något som låter fint till ett bra pris får du gärna skriva tillbaka |
|
|
tjena. Jag har inte hittat något än, har inte varit så aktiv på den fronten senaste tiden ska väl erkännas. Men hittar jag ett så ska jag hojta till. |
|
|
Tjenare. www.mh-gtr.com kan det här med M-roadster garanterat. Maila eller ring dem. Ni blir inte besvikna. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
E30Mpower.. vad finner man där? |
|
|
Hej igen. Glömde skriva att deras site är nere och kommer upp någon gång under helgen. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
Peter |
skönt ljud och hög kvalitet.. kolla www.ferrita.com mvh Peter |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.