|
|
|
|---|---|
E30 Beemah |
Jag köpte nya däck för 2 månadersen Pirelli P7000 215*45*17 och igår körde jag på en 3tums spik,, den gick in på sidan av mönstret och ut igen genom däcksidan. går det att laga dom 2 hålen så det håller tätt?? punka pray går vål bara köra kortare sträckor med lr?? vill inte köpa nya igen.. E30 Beemah |
|
när jag körde punka sa dem att hål på sidan är mycket värre att laga ,men rakt in i mönstret var ok.Så det verkar ganska kört men kolla med däckverkstaden 200 kr betalade jag! Mpower |
|
E30 Beemah |
vart fick du ditt hål då? >|.|? funkade det med lagningen så det höll tätt? nu blir det ju 2 hål att laga E30 Beemah |
|
Jag fick mitt lagat och det var på sidan av däcket. En däckfirma sa att det inte gick, så jag gick till en annan och han fixade det genom att sätta en "böda" på insidan och en "lagningsstav" genom hålet. Så det ska nog gå att fixa dina hål. /Henke006 (ATT STYLA EN VOLVO ÄR SOM ATT SMINKA EN GRIS) |
|
|
rakt i mönstret fick jag och det funkade bra fast man var lite skraj att det inte skulle hålla! Mpower |
|
E30 Beemah |
TACK Henke006, vad gott,,jag ska kolla upp det idag,,, jag kom nyss hem från jöbbe nu, ska äta och sova sen fixa med hålen i däcken (får ringa runt lite) hör av mig snart igen E30 Beemah |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.