|
|
|
|---|---|
|
Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i et sett med mellomstykker til min bakspoiler på min M3GT? Slike som på dette bildet Länk Tommy | |
|
Sådan skulle jag med behöva!! |
|
|
Vad jag har hört ska de finnas att beställa från BMW, men är inte hundra på detta... Har funderat på det själv till min.... :) /Jonas |
|
|
BMW Norge kan ikke skaffe dem, og de står ikke i BMW's ETK. Tommy |
|
| De er gått ut av produksjon, men du kan få dem fra Turner Motorsport eller det firma som du har hentet bildet fra. Det er kopier, men funker. | |
|
For dere som er interisert, så kan jeg fortelle at det er mulig å få kjøpt disse hos BMW, som original deler. De står listet i BMW Motorsport Gr.A delekatalog, og har delenr. 51712265739 og 51712265740. Hos BMW i Norge, så koster dem ca 1650.- STK. Men jeg har fått en jeg kjenner til å ta med et sett hjem fra Tyskland, å der kostet de ca 800.- STK. Tommy |
|
| Er du sikker på at du får kjøpt dem fra BMW forhandler i Norge? Har du sjekket om de har disse på lager? | |
|
Ja, snakket med Bavaria i Stavanger, å ga dem delenummer, og beskjed om at de sto i BMW Motorsport Gr.A katalogen, så gikk det et 1/2 minutt, så ga han meg prisen, å sa at det ikke var noe problem å skaffe.(jeg hadde på forhånd fått bekreftet at disse var på lager i Tyskland) Tommy |
|
| Okei, da finnes de tydeligvis. | |
|
Vad är det för BMW Motorsport Gr.A katalog ni pratar om, är det något som finns tryckt på pappaer som man kan få på BMW, eller? Har själv en modifierad E36 M3 som håller på att bli banbil (men som ändå fungerar på gatan). Z3MPOWER |
|
|
Du finner katalogen i PDF format, på www.koed.dk. Gå inn på Downloads >andre kataloger >E36 M3 3,0 + 3,2 Gr.A. Vinge spacerene står på side 30 Tommy |
|
|
Tack Det skulle ha funnits bilder, så man förstod vad allt var. Z3MPOWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.