|
|
|
|---|---|
|
Hörde om en kille som hade en m5 e39 touring fins denna? Vad jag vet så finns den bara som touring på e34 och e61! Jag har även hittat bilder på en m5 touring e39 från USA! | |
|
M5 E39 Touring finns ej även om jag hört rykten om att BMW byggt en till en av de högre direktörerna i München. M5 E61 Touring finns inte heller (ännu?) De bilder du sett är väl helt enkelt något hembygge där dom utgått från en 540 Touring och lyft in prylar från en M5. ___ //Ulf |
|
|
Finns en kille i Australien som håller på och bygger om en M5 e39 till en pick-up. Redan sågat sönder karossen. Utgångsbilen var ett mkt bra ex. Finns säkert ngn som fixat till sig en egen "touring" också. |
|
|
Länk - hemmabygge? Länk - "högre direktörns" Länk - "högre direktörns" Min bil Länk |
|
| den var väldigt snygg som kombi men en liten takvinge skulle inte sitta fel.. easy rider har du bilder på pickuppen?? | |
| Länk | |
|
Bläddra bland bilderna. Många många. (listen i överkant) Vet inte om man skall skratta eller gråta. Men nog är det ett ambitiöst projekt alltid! |
|
| Förutom dom som länkas så har jag även sett en antracitgrå M5 E39 Touring med Münchenplåtar. | |
| Tragisk är ordet till M5 pickup! | |
| visst är det kanske ett seriöst bygge men jag skulle aldrig bygga omm in m5:a sådär... på tal om snabba kombibilar kolla in denna.. e46 kombi med m5 motor :D Länk | |
|
Jag ser inte det tragiska i att någon förverkligar en dröm. Det är knappast en M5 E28 han tar kål på :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.