AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
3.725

Var kan man köpa LMM?

Sida 2 av 2
S_
81
S_528 IA
E39-528ia
Imorgon skall jag till en verkstad som folk har rekomenderat.Jag ska be honom att köraDIS först. Sen skall LMM och motor tempgivare och termostat och termostathuset bytas.Sen det låter lite när man vrider på ratten i stillastående,det skall undersökas med. sen förhoppningsvis klura ut varför den är orklös på 1 och växlar lite sen oxå.

MVH
S_
81
S_528 IA
E39-528ia
Imorgon skall jag till en verkstad som folk har rekomenderat.Jag ska be honom att köraDIS först. Sen skall LMM och motor tempgivare och termostat och termostathuset bytas.Sen det låter lite när man vrider på ratten i stillastående,det skall undersökas med. sen förhoppningsvis klura ut varför den är orklös på 1 och växlar lite sen oxå.

MVH
S_
81
S_528 IA
E39-528ia

MVH
S_
81
S_528 IA
E39-528ia
Imorgon skall jag till en verkstad som folk har rekomenderat.Jag ska be honom att köra DIS först. Sen skall LMM och motor tempgivare och termostat och termostathuset bytas.Sen låter det litet när man vrider på ratten i stillastående,det skall undersökas med. sen förhoppningsvis klura ut varför den är orklös på 1 och växlar lite sen oxå.

MVH
S_
81
S_528 IA
E39-528ia
oj vad har hänt här.Samma inlägg 5 gånger.:)

Ma
35
Manet
E39 528
Hej,

Kan ngn bekräfta att dom här holländska lmm:erna verkligen är original Siemens och Bosch?
Har ngn köpt en sådan och har den fungerat 100%?

Tack på förhand!
la
9
larsmse
540i 2000
Har köpt den holländska versionen. Bilen år helt utmärkt, men ett fel uppstår
'För hög signal', vilet gör att motorlampan tänds
69
43
69ers
530 XDAT -08
523ia Touring-98 Ind
Kan denna vara ngt Länk 50pund eller om det står euro inkl frakt

69ers
Be
33
Beff
328i Touring -00
Länk 845 pix. verkar juh för bra för att vara sant kanske
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.