|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Imorgon skall jag till en verkstad som folk har rekomenderat.Jag ska be honom att köraDIS först. Sen skall LMM och motor tempgivare och termostat och termostathuset bytas.Sen det låter lite när man vrider på ratten i stillastående,det skall undersökas med. sen förhoppningsvis klura ut varför den är orklös på 1 och växlar lite sen oxå. MVH |
|
|
Imorgon skall jag till en verkstad som folk har rekomenderat.Jag ska be honom att köraDIS först. Sen skall LMM och motor tempgivare och termostat och termostathuset bytas.Sen det låter lite när man vrider på ratten i stillastående,det skall undersökas med. sen förhoppningsvis klura ut varför den är orklös på 1 och växlar lite sen oxå. MVH |
|
|
|
|
Imorgon skall jag till en verkstad som folk har rekomenderat.Jag ska be honom att köra DIS först. Sen skall LMM och motor tempgivare och termostat och termostathuset bytas.Sen låter det litet när man vrider på ratten i stillastående,det skall undersökas med. sen förhoppningsvis klura ut varför den är orklös på 1 och växlar lite sen oxå. MVH |
|
|
oj vad har hänt här.Samma inlägg 5 gånger.:) |
|
|
Hej, Kan ngn bekräfta att dom här holländska lmm:erna verkligen är original Siemens och Bosch? Har ngn köpt en sådan och har den fungerat 100%? Tack på förhand! |
|
|
Har köpt den holländska versionen. Bilen år helt utmärkt, men ett fel uppstår 'För hög signal', vilet gör att motorlampan tänds |
|
|
Kan denna vara ngt Länk 50pund eller om det står euro inkl frakt 69ers |
|
| Länk 845 pix. verkar juh för bra för att vara sant kanske | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.