|
|
|
|---|---|
325Ci |
Som sagt så VIMLAR det av bmw i hbg trakten..undrar bara vilka av dom som finns där. Vore kul att veta.. m.v.h. Daniel |
|
Hej! Typ 75% av alla i BMW Club Schwedens Syd-sektion bor i hbg eller ängelholm www.bmwcs.com/syd själv bor jag i Hörby (mitt i skåne) MVH bmwdriver 318iS 1988 BMWCS[Syd]#4324 www.bmwdriver.cjb.net |
|
|
Tjena, Ja, som bmwdriver säger så är vi många här i NV-skåne. Jag är en av oss. Måste vara en av landets mest entusistiska landsdelar ur BMW-perspektiv sett! Alexander Fäldt ///Mmm... |
|
| helsingborgare. Men jag syns inte ute så ofta. (lite problem med sbp o turbo) | |
325Ci |
okays..ska gå med i Sydsektionen snart..vore kul att lära känna lite andra me Beemers i NV-skåne-området =) |
|
Ängelholmare är jag...... //TobbE |
|
|
Har inte särskilt långt till HBG, från Laholm Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Och här är ännu en till ! MVH Pelle cs4605 |
|
|
Jag är Ängelholmare men jag kör ibland i HBG.. E30 - när du älskar att köra! |
|
|
Åkte 50 mil för att köpa min 328i i Helsingborg, ni har en mkt bra handlare där måste jag säga, Bilf. Påarp. Det är ingen här som ägt min cosmosvarta "JMU" innan? är supernöjd med den! Är 1st ägare innan mig i sverige som köpte bilen som nyimport och sedan bytte in den igen i Påarp. |
|
|
"Tror" han var från Helsinborg. |
|
|
Tjenna! Ännu en från hbg... /mattias |
|
325Ci |
Andy: köpte min 325 i påarp osså. Supernöjd me min bil osså =) |
325Ci |
eller en bilförsäljare ja känner här i hbg köpte den av påarp för att sedan sälja den till mig. på så sätt fick ja många tusen i rabatt på den =) |
|
Här har ni en till... Må gott! //Palle |
|
|
har vid två tillfällen försökt att få pågarna i Påarp att ta hem en bil till mig. Men slappare försäljare får man nog leta efter. Tur att det finns andra som vill ha ens pengar. Vi ses på vägarna i sommar. ;O) |
|
|
Enligt försäljaren som jag köpte bilen av där så tar dom inte hem bilar på beställning. mvh Andy |
|
|
Det hade ju underlättat om han hade sagt det till mig oxå. Men det är ju inget att deppa för nu. Vi ses på vägarna i sommar ;O) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.