|
|
|
|---|---|
|
beställde en ny nyckel till min e28 då jag endast fick med en nyckel då jag köpte bilen. en "servicenyckel" det är ju inte så kul att åka runt med så jag beställde en ny via bmw. tyvär så fungerar inte nyckeln. den är helt annorlunda mot min gamla nyckel. så låsen måste vara utbytta, det skumma är att min "servicenyckel" fungerar även i handskfacket. alltså måste det också vara utbytt? hursomhällst. hur gör jag för att fixa en ny nyckel? går det att få en "blank" nyckel från bmw och sen gå till en låssmed? | |
|
jag tycker att du ska tala om för BMW där du beställde nyckeln att den inte fungerar och be dom fixa det, det låter inte troligt att den nyckeln du har är utbytt, konstigt i så fall att den passar i handskfacket. blank nyckel o låssmed låter inte som det skulle funka, men nu vet jag inte om det är kodat på en -85a.. |
|
| har pratat med bmw nu och hon sa att de inte kunde göra nått åt problemet. så jag får gå till en låssmed och kopiera nyckeln... | |
|
Visseligen är ja ny på bmw men vänta nu Passar service nyckeln till bildörren????? Om så är fallet va fan snackar bmw om? |
|
| Larpan, BMW måste ha gjort fel! | |
|
jag "tror" det är en servicenyckel, ja jag tror dem gjort fel jag med men vad gör jag åt det?... ska man åka dit och klaga på plats kanske? jag bygger hela min tveksamhet pga att den passar i handskfacket. alltså borde inte låsen vara utbytta?.... |
|
|
Ger du dom service nyckeln så ska den nya passa utan problem, det är ju därför dom den finns. JAAAAA du ska dit o klaga. Du pratar om hadsfacket. Passar den nya i hads facket? Det kan va så att du fått fel nyckel av bmw |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.