|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Ny som användare på forumet men läser här ofta. Jag har märkt att det finns mycket kunskap ibland er, så då till min fråga. Har mot mina principer blivit intresserad av en 530D -01 hos en handlare i HBG, var och tittade idag och bilen var väldigt fin, har gått 12900 mil enligt mätaren jag tog chassinr och tänkte om ngn här har kontakter att kolla upp detta, tacksm för hjälp. Sista 7 på chassinr. GS97613 Tack på förhand Mavianen | |
|
Välkommen till forumet! Här är lite info: Daten für die Fahrgestell-Nr. 'GS97613' Baureihe: E39 Fahrzeugtyp: 530d BMW-Typschlüssel: DP81 Motor: M57 Karosserie: Touring Katalogausfürung: Europa Lenkung: Links Getriebe: Automatik Produktion: 02/2001 Füllmengen für die BJ von 01.09.2000 bis 29.02.2004 Motor M57: 6.50 Liter Öl Getriebe A5S 390R (Automatik): 8.40 Liter Öl Differenzial: 1.20 Liter Öl Bremsflüssigkeit: 1.00 Liter Kühlwasser mit/ohne Klima: 9.70/0.00 Liter Zusatz: Hinterachsgetriebe, Automatikgetriebe: Lebensdauerfüllung Utrustninglista och lista på utförda garantireparationer går bara att få på BMW. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack ErikW jag får väl vända mig till BMW för att luska ut resten.. Men jag har läst här att det tar några dar att få utdrag för garantirep, det var därför jag försökte här. E rktigt sugen på bilen och han håller den till Ons åt mig, men nyimport och lite tvivelaktig bilhandlare enligt en annan tråd här, så man blir lite nojig.. Mavianen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.