|
|
|
|---|---|
|
Hej, har precis kopplat in en icelink+ i min M3-02 med 16*9 Nav. Allt gick bra och allt funkar som det ska utom telefonen. Helt tyst, komer alltså inget ljud från högtalarna. Tar man loss telefonen så funkar den att prata i som vanligt. Sen tystnade också Nav rösten!?! Naven bryter ljudet som vanligt när den skall informera om att det är dags att svänga etc. Men det är helt tyst. Vad fasiken kan ha blivit fel inkopplingen? | |
|
Jag har exakt samma problem efter att jag monterade iceLink. Funkar det igen om du tar bort den? //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Har skickat in ett supportärende till Dension.. återkommer när de svarar. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Ok, jag försökte med de också i måndags men de svarade aldrig! Har gett upp och ska lämna in bilen till BRL i morgron. Hoppas de kan hitta en lösning. /Kalle |
|
|
Skriv gärna hur det gick. BRL har ett par VIP-nummer till Dension så de kanske kan få snabbare svar. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Pluggade ni in den vita kontaken rätt? Det sitter en vit kontakt i stora orginalkontakten. Den ska man plugga ur för sätta i Densions stora kontakt. Fick precis samma problem i min bil, sen läste jag manualen :( Se här: Länk |
|
|
Ska passa på och testa det ikväll när jag tvättar bort 400 mil vägdamm från bilen. Tack för tipset. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Jag löste det, äntligen. Kopplade ur den svarta kabelhärvan som satt högst upp till vänster på orginalkontakten, hade ingen vit kontakt där. Den pluggade jag i på samma ställe på icle link kontakten. Kopplade sen in den i radio modulen och den andra änden kopplade jag in med orginalkontakten. Så nu funkar allt i allafall. /Kalle |
|
|
Gjorde exakt samma sak och "lo and behold".. det funkar :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.