|
|
|
|---|---|
|
Godkväll. Jag och flickvännen köpte en BMW 320i -92 som bruksbil i afton. Är nöjd med bilen förutom två "små" saker. Problem nummer #1 Centrallåset. Det fungerar inte alls att använda nyckeln och låsa dörren från utsidan. För att låsa bilen måste jag öppna dörren och hålla nere knappen så låses förardörren. Men de andra tre dörrarna är fortfarande öppna, måste således låsa dessa manuellt inne från kupén. För att komma in i bilen måste jag låsa upp på passagerarsidan och öppna förardörren. Tror detta kan bli något störande i längden. Problem nummer #2 När man kör inne i stora staden börjar det låta och knastra från motorn. Detta efter några bilköer. Temperaturen är normal. Ljudet är helt i paralellt med varvtalet på motorn, det hörs extra tydligt när man släpper gasen från ex 3000rpm. När man lämnar stadskörningen för motorvägen försvinner ljudet efter några minuter. Kan det vara någon slags rem eller liknande? Är supertacksam för svar på mina frågor :) Mvh Mattias | |
| har samma problem anågende centrallåset på min o skulle gärna vilja veta hur man åtgärdar detta:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.