|
|
|
|---|---|
Anders Wängström |
Hallå på er alla gasglada grabbar o damer i gbg med omnejd. jag flyttade till gbg för 2 år sen och undrar om det finns nån typ av klubbverksamhet inom bmw i göteborgsområdet. Allt från lite rolig nattkörning på tid om ni förstår vad jag menar?? eller annan verksamhet! som träffar mm mm vore tacksam för svar. Anders |
|
Åk upp till Båberg, utanför Trollhättan. Det är 8 mil från Göteborg i och för sig. På fredagarna och lördagarna är race. Jag tror din bil passar in perfekt där. Såg en M5 där i fredags, en orange 3,8 som körde ifrån en Volvo 940 Turbo som var något modifierad. Annars är det mycket folk inne i stan också. Det är bara att följa efter alla andra som är där. //Schnitzer |
|
Anders Wängström |
Hallå på dig schnitzer Håller du till i gbg området?? Brukar du åka upp till båberg Anders |
|
Tjena. Vilka tider är det som gäller i Båberg? Och var? Är från GBG så jag känner ej till så mycket där. VTR SP-1 -00 när jag vill leka på 2 hjul eller 1. |
|
Anders Wängström |
skulle vara kul att sluta upp nånstans i gbg för lite dösnack o beundran av varandras bilar! Skulle vara kul att åka upp till båberg nån kväll. nån som e sugen eller??? Maila eller skriv här |
| Jag hänger på! | |
|
Anders Wängström>> Jag är inte från Göteborg, men kommer från Karlstad. Är ofta i Båberg på fredagarna. Ska försöka åka på en del lördagar också. Vet inte hur draget är på lördgarna men man får väl veta det för eller senare. Hur som helst så heter platsen Trestad Center, ett industriområde som ligger inärheten av Båberg som är norr om Trollhättan. Det är en sträcka där man kan köra 201m. Allt kan börja från kl. 21.00-23.00 så det är bra att vara där i tid. Kan hålla på ett bra tag in på natten. Det är ganska så bra drag där i alla fall. Vore kul med lite BMW prat om man träffades där. Själv så åker jag mest i en BMW 735i E32. //Schnitzer |
|
| Anders: Är på för en öl eller bara lite skitsnack någon dag helt klart. | |
Anders Wängström |
Hallå på dig acey!!! Är du en lika stor bmw fantast som jag så har vi nog mycke att snacka om!!! _Gärna över 2 öl Ä du från götet eller? |
| Japps götet! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.