|
|
|
|---|---|
|
Varför är det ingen som använder Riegers frontspoiler till sin E36:a? Den är ju snygg! Har bara sett den på en BMW i hela mitt liv, varför? Är det något fel på den? Vill du veta hur den ser ut så gå på den här länken: Länk Arulez from the land of the midnightsun | |
|
Tjenare. Anledningen tror jag är att när man monterar en läpp, så blir bilen väldigt låg fram. Och har man inte matchande sidokjolar, så ser det lite konstigt ut. Dvs bilen får ett konstigt stuk. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Kan bero på flera saker men jag tror att det blir för lågt med rieger oftast så går den sönder om man inte har 19" på bilen och så kostar den ju också.. Ingen tror ingen hör men alla VET .. |
|
|
Hello Arulez! Jag monterade en sådan läpp för en vecka sedan. Bilen blev skitsnygg framifrån och den blev verkligen låg. Markfrigången blev ca 7 cm fram och det kan tyckas lågt men framhjulen sitter rättså nära främre delen av spoilern så det går bättre än man tror med kanter och dylikt. *** Nu till det tråkiga. Va ju ute och fetsade i påskhelgen och bad lillbrosssan (snart 19år) att komma och hämta vid krogen. Sa till honom att ta det jävligt lugnt med spoilern. Men på väg hem så kom han lite för fort över en kant och SKRAP!!! Spoilern gick emot och det fläktes bort en bit i mitten. Gissa om jag blev förbannad??? Inte på brossan (inte hans fel)men på mig själv. Spoilern skall nu lagas med glasfiber om det går??? Så vad jag vill säga med detta lilla inlägg är att det blir skitsnyggt och bilen får en heltny look, men det blir lågt och man får räkna med att inte komma fram överallt, men jag ångarar (fast att den nu gick sönder) inte att jag köpte den och att jag la 1500kr på den monterat och klart. (Köpte den här inne på sidan för 800kr beg. och lackerade den för 700kr, montering gör man lätt själv den hade en passform som va kanon.) Ha det bra, och lycka till om du köper // Mvh Jimmy |
|
Mangemannen |
Jag har rigers front och sidokjolar och kör med 18" Det är riktigt jäkla snyggt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.