|
|
|
|---|---|
|
vad är det för fel? har en tomgång på ca 1000 rpm, när bilen är kall, ibland när den är varm, så går tomgången ner till 500rpm när jag trycker till lite på gasen, som att den vill dö, men den går inte ner till mindre än 500rpm sen stiger varvtalet igen! vad kan det vara för fel? dont drink the water, the fishes fucks in it | |
|
Don't stavas sådär, med apostrof. Fish heter samma i plural. One fish - many fish. Eftersom det är flera fiskar ska det inte vara något "s" efter fuck. Och angående ditt problem - när bytte du tändstift och kablar senast? |
|
xcOOb |
ja de är inte lätt jämt.. problemet har jag ingen lösning på dock.. hehe |
| jag har inte bytt varken kablar eller stift.. hur ofta ska det bytas? vet dock int evad ägaren innan bytte på den.. | |
|
tråkigt me din bil. Du har ju iaf ett aningen uppiggande och speciellt "nick" Bånge får iaf mig att tänka på nåt annat.. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| hehe! jo d e lite speciellt! snälla polare man har :D | |
|
Jag har liknande tendens på min som rullat 4200mil. Har slutat tänka på det nu, men den beter sig så vid kallstart, kommer inte ihåg hur den är varm. Det droppar från typ 7-800rpm i tomgång till kanske 500rpm (ungefär) då jag gasar. Har ingen aning om var det kan vara, och om det överhuvudtaget är nåt fel. |
|
| jo just precis! när den e kall gör den så.. tycker inte att det borde vara så.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.