AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
502

Bilsport elmia

ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
Vad tyckte ni om Elmia i påsk då ???
Någon som har en åsikt om det!!!!

Anders Wängström
Rena besvikelsen!!! Sämre o sämre för varje år!
Är man en lite rundlätt raggare med lite för mycket under västen så trivdes man nog. Alldeles för mycket raggarbilar och alldeles för lite stylade "moderna Bilar"! Tycker det var mycket samma bilar i år som förra året. Nån tillspacklad nissan 300 som skulle se ut som nån italienskt fullblod! Nåt inte inte alltför roligt 240 bygge mm mm. Skulle vara kul om man nästa är fick ihop en sjysst BMW monter med lite variation på lite roliga bmw bilar.
Detta är ju bara mitt tycke, Skulle vara kul om fler skrev vad dom tycker!
Kör så det ryker!
Anders
Alldeles på tok för dåligt med tuning inspirerande montrar, bara raggarbilar...........

Mvh
Patrik 325i -92
Jo
189
Jonny78
523i -99
Förra året va bättre. (kan ju bero på att min dåvarande bil var med, men jag vet inte...)
jocker18@home.se
jag håller med, jag gillar iofs jänkare också, men visst ska det va nån fin trimmad skyline och diverse annat med också!

skippa alla jävla oplar som va med :D

WmB SoundZ
Si
765
Simon01
120dM -08
det räcker ju att åka dit vart 5:e år, det är ju sammma grejer där varje år ändå. Billjudet tar också för stor plats.
Moller
Mycket besviken...vart var drudarna som brukar dansa för MDS?
Te
63
Team EXTREME
BMW 328 Cab - 98
Jag tycker att de ska dra dit den absoluta eliten bland svenska gatbilar...typ de 20 snyggaste, de 20 snabbaste eller nåt!! Så man verkligen får sig en inblick vad det finns för vrålåk i sverige.
Sen tycker jag också att bmwpower ska ha en monter men shop och sånt!
tr
131
trexen
320d E-91 2009
Bara massa raggar svin =P
Mu
205
Murdock
325iM sedan -06
Fy fan vilken skit! Och ut på en jävla åker fick man pakera.. skrapade upp hela underredet! Och sen bara en massa stup fulla raggar svin! Nä fy fan!
ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
det heter ju custum show???????
bara en massa original jänke sita gången jag går dit!!
där va ju max 10 cola bilar:-(
sämra för varje år o inga brudar i mds montern!!!!!!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.