|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Jag letar efter trösklar i ekonomiplåt till min 525i -92 (Sedan). Något geni kom på att de skulle lacka ner bilen... Så eftersom de slipat bort rostskyddet så har rosten inte varit direkt skonsam. Trösklarna är helt slut på båda sidorna, ett stort hål framför bakhjulet och snart hål bakom framhjulet... Bmw vill ha 6-lappar för trösklarna, känns inte direkt prisvärt när bilen inte ens är värd 20-tusen. =) Lasse | |
|
Nedlackning i all ära, men varför tog de bort bodyn?? Man kan ju med fördel lacka över bodyn längst ner Kolla med Janne på wennströms, förmodligen fixar han trösklar till dig |
|
| King! -Tack för tipset! | |
|
de där wennströms verkar vara ena svåra rackare att få tag på. Har du en hemsida eller ett nummer? MVH Lasse |
|
|
Kolla annars med motornord.se och/eller bildelsimporten.nu de kan ofta fixa mer än de har i sina egna kataloger //Mvh Simon |
|
| Svåra? Jag brukar tom ringa kvällar och helger.. utan större problem Länk | |
|
Nu har jag fått veta (från flera håll) att bmw har mönsterskydd på trösklarna till e34. Så därför finns inte tredjeparts trösklar att tillgå... Men om det finns någon som har ett par orginal utan rost så står jag först i kön! =) Lasse |
|
|
Här Länk kan du kolla mekonomen b la tar härifrån. Mvh Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.