|
|
|
|---|---|
|
Hej!!! Jag letar lite efter vinge till min 323 -86:a är lite sugen på en M3 vinge. Nån här som har en sånn vinge på sin bil eller har nåt annat förslag? M.V.H. /Kalle | |
|
M3 vingen passar bäst på en M3:a ..Tycker du ska satsa på en M-technic dubbelvinge istället!.. Den passar bättre på en "vanlig" E30 |
|
|
Jag köpte en hartge vinge (tror att det e hartge) =) 1500:- ny Min bil ligger i galleriet 320i -86 Jocke |
|
iceman |
Jag har en m-tech dubbel vinge på min e-30,tycker personligen att den är väldigt snygg och gör sig mycket bra på bilen,den följer karossen bra så att det inte ser ut som ett fågelbad. :) |
|
Hej igen.. Tack för tippsen... M-teck dubbelvingen nån som har en bild på nån sånn... (Är lite osäker på vilken det är) M.V.H./Kalle |
|
|
Det finns en bild på M-tec dubbelvingen på www.httrading.d.se MVH bmwdriver 318iS -88 BMWCS#4324 |
|
|
Ht-trading har ju länkat till fel bild!!! Kolla på den här istället!: Länk |
|
|
Ok helt rätt! Ursäkta mig. MVH bmwdriver 318iS -88 BMWCS#4324 |
|
Emil |
Jag funderar på att köpa en m-technic vinge. Frågan är bara hur mycket man ska ge för en sån? |
iceman |
Jag har en sån att sälja,kolla in min annons "Bmw styling". BMW/Drive in heaven! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.