|
|
|
|---|---|
|
Enligt vv så är 518i 485cm och 528i 465 cm. Kan det stämma?? Jag trodde ju att karosserna var lika. Det finns bara 2 bilmärken: Ny eller begagnad BMW. | |
|
Enligt instruktionsböckerna så är båda 462cm Det finns bara 2 bilmärken: Ny eller begagnad BMW. |
|
|
Pratar vi E28:a så är dessa båda vagnar mycket riktigt 462cm... M535:an däremot är något kortare o något bredare. Mvh Janne. |
|
|
20cm längre?...Ja,med dragkrok+extraljus kanske ;) Mvh Janne. |
|
|
Det sitter ju förvisso drag på 1,8:an men jag har då aldrig varit med om att sbp har mätt när jag reggat för krok. Men jag får väl se när jag monterar krok på 528:an. |
|
|
är m535an kortare?? trodde snarare den va längre. skiljer det inte i spårvidd också? |
|
| Därför skall man inte köpa bilar med dragkrok. Dom blir längre och längre med åren. ;) | |
|
PowerMac: Hahaha :oDDD Ja, för de drages ju ut av den tunga lasten... ;-) /A.Werk BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Måttband och tumstock kanske kan bringa klarhet... Förresten så gör dom inte 2m tumstockarna längre... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.