|
|
|
|---|---|
|
eftersom det börjar o sina med förhopningar om att kunna montera ipod i bilen så får man börja försöka ngn annanstans eller måste det finnas en I-BUS enhet för cd-växlare ochså hörde att Alpine (MP3) har en men passar den till just min bil utan I-BUS hur vet man vad man har för stereo oifall man har en I-BUS?!!... man kan åka till månen i en plåtburk..! men man kan inte få ordning på bilen..? | |
Cenny |
BMW ska tydligen ha en växlare till e-38 som spelar mp3. Det man frågar sig är ju dock varför de inte tog i med en DVD växlare på en gång, jag hade köpt den direkt. |
|
Har en pioneer cd-växlare i min E46:a som satt där jag jag köpte bilen, den har en separat dislpay som är gömd bakom en lucka i mittkonsolen där styr man växlaren, sen är finns det en liten box från cd-växlaren som är kopplad på antenn kabeln så man får in cd-växlaren som en radiokanal på orginal stereon. Har funderat på att byta ut växlaren mot en som klarar mp3 vet att Alpine har en liknade som jag beskrivit ovan fast den var rätt dyr om jag inte minns fel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.