|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Jag var på bilcentralen i Nacka igår, frågade lite om varför det kan brusa i högtalarna fast radion är av. De sa att det kan vara vatten i reservbaljan?men sen sa de att det kanske var dålig kontakt i slutsteget allt ljud går ju där igenom och att det satt på min e39 530T 01 framför reservbaljan under mattan, jag skruvade bort lite saker å tittade, det ser ju inte ut som ett slutsteg iallafall, vad är de två metallboxarna för nått. Jag trodde att slutsteget satt direkt till vänster i skuffen mellan GPS`n å cd-växlaren. Alltså.. var sitter slutsteget orginalmont, och vad är det för två metall boxar den ena typ 15-20 cm och typ 10-10? Mvh//Matte falken | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det kan inte vara GPS modulen och antennförstärkare kanske!? MVH Patrik |
|
M635 forever.. Det kanske det är.. låter troligt.. Ett slutsteg brukar ju ha sina flänsar på sidorna.. Och ett sådant sitter ju tillvænster direkt in bak.. tror nog att BMW spelar mig ett spratt.. Hm.. Tackar för det.. Matte falken |
|
|
På min så är det videomodulen och radiomodulen BM24 som sitter under skyddet framför reservhjulsbaljan. /Pulare |
|
|
Pulare. Videomodulen? hur fungerar den. Kan du se på film dvd,svcd i din bil? Eller är det för Tv`n Mvh// Matte falken |
|
| Den är för tv´n men det finns aux ingångar som man kan koppla en DVD till och spela upp via aux ingången på 16:9 skärmen. Finns även en ingång till backkamera samt en utgång för en extra skärm. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.