|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har problem med att nollställa felminnet i kontrollenheten för airbagsystemet. Finns det en eller flera enheter + var sitter det monterade? MVH /Henrik | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Huvudenheten ska sitta under armstödet i mittkonsolen vad jag vet. ///MVH Hasso Länk |
|
Hej! Jag har telefon i min. Finns det någon som monterat ner mittkonsolen? Kan det verkligen vara under mittkonsolen då kablaget från bältesträckarna går ner i golvet på resp. stols utsida. Finns inget runt/bakom hanskfacket? /Henrik |
|
FredricF |
Så här många är dom: Länk Var dom sitter framgår tyvärr ej. I min E34 sitter huvudenheten (den enda?) på kardantunneln under baksätet. Hoppas det hjälper lite i alla fall. /Fredric |
|
Den sitter med all säkerhet under baksätet mitt på kardan, det gör det på i princip de flesta bmw jag haft //Varför köra något annat märke när det finns BMW?? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Om du plockar bort ventilationsgallret mm bak på mittkonsolen så lär du hitta huvudmudulen till Airbagen där. Så kan ni sluta gissa nu. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.