AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.122

Någon som vet något om denna bil ( bmw 525 touring reg: TGJ711 )

ro
389
robban bagio
1m coupe -12
x3 -08
Som rubriken lyder
någon som vet något om denna bil

Länk

Ska kolla på den senare idag

MVH Robert
robban bagio:

5 ägare,
tillverkat:2002-03.
I trafik:2002-04-15,
Senaste bes:2006-01-24 mätarställning:109117
Nyvarande ägare:Bmw Gruop Dandryd 2006-09-27
Bi
261
Bil_Med_Wingar
Bmw 520d F11 - 2012
Kanske en aning för dyrt jämfört med andra...har hittat en i silver metalic, men utan M-pak....

silver metalic, och 1 år äldre för 24.000:- billigare samt man kan även pruta lite till kan jag tro....klicka på länken nedan ..

Länk

BMW - Bil Med Wingar
Bi
261
Bil_Med_Wingar
Bmw 520d F11 - 2012
lite fler länkar för 525i,,,men du kanske vill köpa från samma område...

Länk

Länk

BMW - Bil Med Wingar
ro
389
robban bagio
1m coupe -12
x3 -08
Ok tackar för det

hade helst inte tänkt åka för långt

den blåa i sthlm har jag kollat på men den va sliten i lacket och i inredningen tyckte jag och dom vägrade pruta

den i uppsala som frågan gällde såldes idag när jag va och tittade på den

kunden pruta ingenting :)

MVH Robert

Bara M-paketet är värt dom 24tkr extra, så jag håller inte alls med om att den inte är värd extrapengarna.

Jag är inte heller förvånad att den gick direkt, så är det med M-paketbilar, personligen skulle jag inte tittat på en E39 utan M-paket om den inte är mycket billigare än en utan (minst 25tkr, helst 45tkr) mycket? Kanske men varför nöja sig med andra valet? Man lever bara en gång=)

Mvh Stephan
Inte för att jag har med saken att göra... men ett tips... Strunta i om du så måste åka till Skåne el Norrland för att hämta en bil i den prisklassen... Du ska ju bli nöjd?
ro
389
robban bagio
1m coupe -12
x3 -08
Stephan735i

Tycker ganska lika, lägger hellre lite extra på en fin bil med mycket utr så som mpaket.

letar efter en med m paket (helst)

M utrustad bil kostar ju en hel del mer som ny också så dyrare ska den vara nu me..

Ja ja det dyker ju upp flera.

/Robert
Bi
261
Bil_Med_Wingar
Bmw 520d F11 - 2012
Alltså jag köpte nyligen en bmw 525i, sedan , årsm.02, silver metalic...och den är i väldigt bra skick och väldigt välvårdad....den har kört nu 11600mil, sv-såld ( facelift modell ) ,,,,och det är ingen M-paket...

MEN det jag fick med var, Sport ratten, sportstolar, silver paneler, stora färdatorn, multiratt, stol värme, motorvärmare, regnsensor, alarm, stora klimat..buisness cd-spelare...m.m och jag fick den väldigt billigt eftersom vi kände personen,,fick den för 105.000:- då kan jag inte priotera M-paket..för det priset, men kanske satsar på ett par fina fälgar istället för m-paket..

men det är upp till var och en....

BMW - Bil Med Wingar
ro
389
robban bagio
1m coupe -12
x3 -08
Det var ju ett väldigt bra pris

då skulle jag också köpa utan Mpaket

det beror ju som sagt på priset :)

//RObert
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
fast en bil med M-paket är inte jämförbar med en utan. det är ytterst få av de som vill ha M-paket som väljer bort det när det väl gäller. jag förstår dem fullt ut, för en bil som "nästan" har M-paket saknar alltid något viktigt som M-paketet innehåller.
24' i skillnad för en bil utan M-paket är för lite, då skulle jag lätt köpa den med sportpaket.

mvh Johan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.