|
|
|
|---|---|
|
Funderar altså på att köpa mig en fin 325im, har alltid gillat E30 och víll ha en lite billigare bil att pilla på på sidan om E39an, vad får man räkna att betala om man vill ha en RIKTIGT fräsch, dvs jag vill ha en Mtech-2 utrustad 325a i mkt fint skick, med relativt låga mil (under 20k). vad kan man räkna med att hamna i för pris område?. /mvh jocke | |
SpineKracker |
Jag skulle nog säga 40lappar minst om du ska ha en "RIKTIGT" fräsch 325iM-Tech II. Kanske att man måste upp på 45k om du vill ha en som är originalspecad med M-Tech II. Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
|
hejsan. jag har en e30 som jag funderar på att sälja. Det är en 87 års modell med m-tech 1 paket ¨på`. Gått 16700 och jag har alla bes. papper sedan den var nu. Har även alla kvitton sparade i en pärm som uppgår till 40000:-. servo. har tänkt mig runt 29000:- mvh amer |
|
|
har du bilder på den amero?.. skicka isf gärna till hjulspinn@hotmail.com men kom ihåg, jag är norrlänning.. jag är GRYMMT noga med att den är rostfri ;).. tummar fasiken inte en centimeter på sånt.. jag betalar hellre 5.000kr mer än ligger och stör mig på sånt hela nätterna för sån är jag. /mvh jocke |
|
|
Här är en -89 som annoseras för 49' Länk Är dom verkligen värda så mycket? |
|
|
Har en 325IM-Cab o den är värd vart enda öre :-). Men letar du efter en rostfri, fräsch, originalbil med under 20" på mätarn så rör det sig nog om sådana summor. Runt 40-50 tusen.... Mvh Henke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.