|
|
|
|---|---|
|
hej pixlarna i instumenteringen mil,utetemp, har försvunnit var hittar jag dom kan man fixa det själv eller är det bara att kasta skiten och skaffa bättre beggat Nästa fråga är hur sänker jag min bil bak har en 540 touring med luftnivå??? | |
|
När pixlarna har försvunnit är det tyvärr bara att köpa ett nytt instrument. Tar du ett begagnat så lyser den lilla röda markeringen jämte mätarställningen som betyder att det är fifflat med mätarställningen. |
|
|
bytte mitt huvudinstrument förra veckan, det kostade ungefär 4500SEK, enda sättet att få det att hålla... fråga två blir också svaret BMW på... hör efter med dem... |
|
|
Här är ett mektips som visar hur man förhoppningsvis kan rädda pixlarna Länk // Erik |
|
|
Mätarställningen har en lampa som lyser upp bakom för att den skall synas, annars lyser den väldigt svagt, jag bytte på min e39:a för ett par år sen. Har mätarställningen försvunnit helt, så tror jag på instrumentlampan som sitter bakom mätarställningen. BMW CS #5206 |
|
|
Har du automatisk nivåreglering så sänker du den på BMW. Dom gör det på datorn och kan själv önska dig hur hög/låg baken ska vara. kostnad ca:400-600kr MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.