|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag vet inte vad jag tycker. Välgjort ja, men bygga om en 6-serie så att den liknar en Volga !? Något för nostalgiska ryssar med för mycket pengar. Vad är nästa steg? Bygga om en M5 till en Vaz 1300? Eller en Porsche 911 GT3 till en Trabant? |
|
| Mycket skickligt, men samtidigt tragiskt. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tretretti! Kunde inte sagt det bättre själv! Men som någon tidigare nämnde, en ryss med mycket pengar! Kan väl även få en McLaren F1 att se ut som en Lada efter lite custom!! MVH Patrik |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det är väl en sak att bygga om en Lada, Volga till att se ut som något exotiskt! Men att bygga om en (enligt mig) en redan vacker kärra( papegojfisk enl.andra) till en lite retro Volga/Bentley med original BMW ratt....Njaaa! NOT!! MVH Patrik |
| Det verkar vara springtime för sexserie modifikationer. Fin bil i ful kaross antar jag gör bilen åtråvärd för customnissarna. Orginaldesignen i fetpaddemundering är inget att sörja inte ens när det blir valrossmundering für alle. Papegojfisk lät intressant, kontakta genast Alpine. | |
| ja alpine har ju oxå byggt om en 6-serie cab... | |
|
den va helt grym.jag tar 2. kärlek går att få för pengar.... |
|
|
Mycket imponerande, vilket otroligt arbete, vilket hantverk! Magnifikt att det finns människor som har kunskapen att göra detta och att det finns någon som betalar för det. Mycket läckert, hade jag en 645Ci skulle jag byta den mot denna vilkeen dag som helst! :o) |
|
|
Tänk er att det är BMW group som har kommit på designen till 645 eller nu vad det är. Men att 4 killar i en sketen verkstad göra en bil som för mig känns snyggare än orginalet, "jobbet" är fantastiskt, jag tror inte att det finns ord för att beskriva hur fin den bilen är men att sedan det är BMW under skalet det skiter vi i nu. Men själva designen ohh, den är så snygg. Hade det varit en serie tillverkad model som man ser dagligen så hade den inte varit lika snygg. |
|
|
Precis så vill jag ha min 6-serie. Fantastiskt bygge. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
| Ett par 60-talare. Länk | |
| Javisst är dessa äkta men likheterna är slående. | |
| Underbart bygge. Ingen tror ju att du har motor, chassi och inredning som en ny bil och dessutom bmw:s. En fullträff enligt mig! | |
|
Här är originalet bakom ombyggnaden. Gamla hederliga Volga från 1964. Länk Själv gillar jag M6:an bäst i original, men så har jag ju nästan kört av på Mantorp i en i 200 blås :-) |
|
|
Grym ;) Jag e stolt över dem ! Volga 21-an var mycket tuff bil i 60 talet och jag själv skulle villja köra en sån bil i Ryssland ;) Veni Vini Vici |
|
| om vi vänder lite på tråden.. vilken skulle ni taget... coupen som är baserad på 850 eller caben som är baserad på 645??.. personligen så tycker jag att coupen ser mycker råare och snyggare ut :D | |
|
Gud va läcker, kollar om och om på bilderna och kan inte fatta att den är så snygg...fälgarna sitter klockrent :) vill ha!! Mvh Dragolito |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.