|
|
|
|---|---|
|
Hallå hallå! Tänkte kolla med er kunnigt folk om dessa fälgar är csl replikor? Om det är så, kan ni se om utseendet på något sätt skiljer sig mot csl orginal? Har för mig att csl fälgen är "plattare" på något sätt?? MVH //Jensa | |
|
Ingen bild? Min Länk Cabrio |
|
|
Sorry! :-) Här kommer länken: Länk |
|
| Det är inte CSL. Här ser du hur CSL-fälgen ser ut. Länk | |
|
Länk Så här ser mina ut, csl-replikor. Tycker dom ser rätt lika ut.. Rätt bra pris måste jag säga, för det priset får man ju bara däcken normalt sett.. Min Länk Cabrio |
|
|
Vid närmare titt skiljer dom nog... Min Länk Cabrio |
|
| länken funkade inte.. ny länk till CSL original Länk | |
|
JApp, det gör dom... Vad tror ni om dessa fälgar på min e46 då? Länk Länk Är en replika på en ac schnitzer fälg. Jag gillar dom (tror jag :-)) Tror ni dom skulle funka på en saphirsvart m-coupe med m spor II och facelift? //Jensa |
|
| ac schnitzer fälgarna är hur snygg som hellst bara att köpa :D.. se denna e46:a med liknande fälgar Länk | |
|
JensaR: Kolla i min blogg, där har du en vit Touring med dessa fälgar, riktigt koola. |
|
| Fälgarna är riktigt snygga. Någon som vet var man köper dom? replica alltså.. | |
|
KLart det är replica CSL fälgarna finns väl enbart i 19" eller? Men snygga o prisvärda såg dem ut |
|
|
Länk |
|
|
M34ever: Nej det INTE csl-replikor. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.