|
|
|
|---|---|
| I samband med en offertförfrågan på en X3 2,0d fick jag tips om att vid en kombination av tillval så skulle navigation proffessional ock kommunikationspaketet kunna beställas till ett bra mycket bättre pris än vad som anges i prislitan för dessa var för sig. Nu till min fråga: Har någon erfarenhet om hur kvaliten och funktionen är på dessa paket? Är det bara onödigt krimskrams?.... | |
|
Den är mkt användbar. Med rätt tfn, T ex Nokia 6230i hoppar du bara in i bilen under pågående samtal och det kopplas upp via bluetooth. Talar du mkt i tfn är den mkt bra. Jag missade röststyrningen när jag beställde min dock, tag den. Navin är underbar i sig.... Samtalskvalitet beror mest på vilken operatör du använder inte på bluetoothen i sig. Med tanke på att det antagligen lär lagstiftas om handsfree i bilen inom de närmsta åren skulle jag rekommendera det. MEr bra tillbehör till X3 2.0d är, borttagning av sportfjädring(stötig annars), stdfälg, stdstol bekvämare än sportstolen för främst längre färder. Stora ljudsystemet el iaf HiFi. Svankstöd. Eluppvärmd ratt(inte ett nytt fordon till utan det)!, Svart innertak, elinfällbara speglar om du parkerar mkt i stan el trånga utrymmen, PDC, stänkskydd, xenon med kurvljus, som ett par rejäla extraljus till en vanlig bil med styrkan i bi-xenonen på helljus främst, Shadowline(rent estetiskt kontraster lack/ svart runt rutor samt lister). Klimatkomfortvindruta, samt tonade rutor bak, stoppar nästan all solvärme utifrån vid gassande varma sommardagar. Panorama valde jag bort för att den är tillräckligt hög inuti somd en är. Elstol med minne och en massa annat kul av mindre relevans. Lycka till du är inne på en bil som växer med milen. Min var inkörd efter ca 3000mil. Snittar nu 0.7l/mil med en 05a. Mvh Asken |
|
|
Jag vågade beställa vit/ terrakottaskinn. Det är nu högsta mode nästan 2 år efter beställning. Den lär bli ännu snyggare med faceliften och hellackade stötisar. |
|
|
Tack för alla tips Asken! Fick lite att fundera över. Kommunikationspaketet verkar himla smidigt då jag talar mycket i telefon. Håller med om att röststyrningen bör väljas med detta paket. Det blir en alpinvit X3:a för mig också. Helläckert! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.