|
|
|
|---|---|
|
Jag vill dela med mig av den klockrena servicen jag fick på Bawariabmw i Västra Frölunda! Till priset av 1380kr med kvitto och stämpel fick jag oljeservice och kontroll av de punkter som enligt bmw skall genomgås samt en diagnos där BB fann att luftslangen till insuget var skadat och därför har in motorlampa lyst senaste tiden vilket ingen annan kunnat konstatera. Snyggt jobbat, fort, bra, billigt och kunden är mkt nöjd! Rekommenderas varmt. //Niklas | |
|
Måste instämma med skogsi, han har gjort flera jobb på min bil. Jag har absolut inget att klaga på. Personlig och rätt service, bra priser, mycket enkel att ha och göra med! |
|
| Kan bara hålla med. Gjorde ett fjäderbyte hos Bavaria i sommras och är väldigt nöjd. | |
Halvdan |
Jä-t kort i tonen och ointresserad i telefon iaf... (vid mer än ett tillfälle) Fick mig att välja annan verkstad. |
|
Ja kan förstå Halvdan vad gäller något kort eller mindre social i telefon, kanske lite sävlig men jag uppfattar honom inte som ointresserad. Men som sagt kan jag förstå även den uppfattning. |
|
|
även jag har mkt bra erfarenheter från bavaria i v:a frölunda. überduktig snubbe som tar god tid på sig att serva bilen och det blir därför inget slarv. allt sköts enligt bmw's serviceprogram utan fusk och han har även den elektroniska utrustning som behövs för det mesta på de bilar som är tillräckligt gamla för att sakna "fri service på bmw". länk till hemsidan: Länk - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.