|
|
|
|---|---|
|
Stylingkompaniet säljer en E34 skärmblinkers som jag inte känner igen Länk Har dom skrivit att det är till fel bil eller finns det E34:er med denna blinkers orginalmonterade (aldrig sätt det iaf) eller är detta nån "styling"-blinkers som man kan montera istället för orginal? I sånna fall måste man modifiera plåten? Nån som vet? | |
|
Aldrig funnits liknande från fabrik, E34 hade likadana som E36 91-96 årsmodell, om dom passar vet jag ej, men det bör dom göra känns lite besvärligt att behöva skära i bilen då säljer dom inte många. Mvh Stephan |
|
| Okey, då var det som jag trodde. Får ta o höra med Stylingkompaniet om dom har skrivit fel eller om dom finns o går att montera rakt av. Betydligt snyggare än orginal var dom iaf tycker jag. | |
|
Ser ut som de är till E36. jag har nämligen likadana på min M3 -97.. Och de är orginal. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Om dom passar en E34a så lär dom vara ganska stora om man tänker på att dom ska täcka hålet på skärmen! Så det kommer nog se bedrövligt ut med såna blinkers på en E34a! Min bil Länk |
|
|
det är väll e39:ans blinkers zacke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.