AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.170

Var sitter cd-växlar kontakten?

Hej, har sökt massor angående icelink, har tänkt att skaffa mig en men en fråga kvarstår. Var sitter CDväxlar kontkaten (som icelinken skall pluggas in i). Blen är en M3 e46-02 med 16*9 Nav MKIII utan H/K eller CD växlare (Kasettspelare bakom skärmen). Sitter kontakten bakom Radio/Nav i bilen eller bak i bargaget på förstärkaren? Var o rev o slet i bargageluckan tills jag komm åt Navspelaren + förstärkaren. Såg dock ingen kontakt, men tänkte fråga för säkerhets skull. Måste ju veta om jag har den nya eller gammla kontakten inann jag beställer en icelink.

mvh

Kalle
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Det är kontakten på bordmonitor-radion du skall kolla på och den återfinns i bagaget i samma utrymme som navin och förstärkaren tror jag , du borde ha "nya" kontakten i din 02:a , ser ut såhär:Länk
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Här finns Icelink monterings anvisning:Länk
Pefekt, tackar för info. Ska gå ut o kika vilken kontakt jag har för säkerhets skull.
Hittade kontakten, är den nya. MEN, jag kunde inte hitta 3pin och 6pin kablarna som skall komma framme från monitorn (som är till eventuell CD-växlare). Innebär alltså att dessa kablar inte är dragna? Jämmer och elände, måste alltså dra dessa kablar också?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.