|
|
|
|---|---|
|
Hej, har sökt massor angående icelink, har tänkt att skaffa mig en men en fråga kvarstår. Var sitter CDväxlar kontkaten (som icelinken skall pluggas in i). Blen är en M3 e46-02 med 16*9 Nav MKIII utan H/K eller CD växlare (Kasettspelare bakom skärmen). Sitter kontakten bakom Radio/Nav i bilen eller bak i bargaget på förstärkaren? Var o rev o slet i bargageluckan tills jag komm åt Navspelaren + förstärkaren. Såg dock ingen kontakt, men tänkte fråga för säkerhets skull. Måste ju veta om jag har den nya eller gammla kontakten inann jag beställer en icelink. mvh Kalle | |
| Det är kontakten på bordmonitor-radion du skall kolla på och den återfinns i bagaget i samma utrymme som navin och förstärkaren tror jag , du borde ha "nya" kontakten i din 02:a , ser ut såhär:Länk | |
| Här finns Icelink monterings anvisning:Länk | |
| Pefekt, tackar för info. Ska gå ut o kika vilken kontakt jag har för säkerhets skull. | |
| Hittade kontakten, är den nya. MEN, jag kunde inte hitta 3pin och 6pin kablarna som skall komma framme från monitorn (som är till eventuell CD-växlare). Innebär alltså att dessa kablar inte är dragna? Jämmer och elände, måste alltså dra dessa kablar också? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.