|
|
|
|---|---|
|
Check control kommer upp när jag startar bilen och sen försvinner det efter efter ett antal sekunder. Och det är bara check control som kommer upp, inget + eller så. Jag har märkt att den inte varnar när jag öppnar förardörren vid körning som den gjort förut. Men den varnar om jag drar i handbromsen. Nån som vet nått om det här? Har kollat andra trådar om det här. och det är ju så mycket det kan va fel på har jag märkt. BMW The ultimate driving machine | |
|
ingen som har förslag? BMW The ultimate driving machine |
|
|
Vad är det som kommer upp? Står det verkligen "check control"? *BAWORAK* |
|
|
Hallå! Finns ett inlägg där jag ställer ungefär samma frågor. Min CC varnar för öppen dörr på förarsidan, men ingen annan dörr! Ej heller kommer Check Control OK upp när bilen startas, och trycker man på avsedd knapp för koll av CC, lyser en streckram runt hela displayen, men inget mer. Turligt nog varnade den med tillhörande gong-gong signal för Hög Temperatur, när vattenpumpspropellerbladet separerade från axeln. Snabbstopp räddade sannolikt toppen. Verkar vara lite tunt med tekniska informationen omkring detta. Vi har kanske för gamla bilar?? mvh/Gunnar |
|
|
ja det står check control. på min bil har den aldrig heller varnat för öppen dörr på dom andra dörrarna. men alltid på förarsidan. men nu varnar den inte på förarsidan heller. BMW The ultimate driving machine |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.