AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
811

Pris på 320, -89, 21000 mil?

teposen
Ungefär hur mycket ska jag lägga ut min 320 för på blocket? Får man mer för den när snön fallit eller är det ung. lika stor efterfrågan nu som då?

ps. förra tråden var inte menad som en annons utan jag ville veta ung hur mkt jag skulle lägga ut den för samt hur mkt jag skulle förväntas få för den.
Ro
200
Rollof
316i -98 E36
Lite svårt att svara på utan någon som helst information ang skick...

/K

teposen
Mjo jag vet.. Jag la upp en tråd innan denna med mer info+bilder men den tog dom på autopower bort eftersom dom tyckte det var annonsering av bilen i forumet.
teposen
Bilder: Länk
Stekaren
Får inte mer när snön faller. Du kan räkna mellan 16-20, den verkar vara rätt fri från rost ?
teposen
Okej.. Jag satte ut den för 16'000 och satan va de ringer. Jo, jag har rostlagat den å lackat rätt mkt på den nyligen... Finns några småfläckar kvar, så 16 kanske är det jag kan räkna med att få för den?
Ro
200
Rollof
316i -98 E36
MM, tjusig, helt i min smak.
En sån bil (bla med original växelspaksknopp och stereo) kan nog attrahera en del original-freaks. Tror inte alls 17-18-19 tk är omöjligt.

/K

teposen
Ok.. Skaplig respons har man ju fått iaf och det är ju aldrig fel.
teposen
Fick 15' för den.

Tack för all hjälp jag fått här på Autopower. Kommer nog köpa mig fler BMW i framtiden å då kommer jag såklart kika in här igen =).
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.